Annuleringsbeleid
Laatste update: 20 maart 2025
We zien je natuurlijk liever niet weggaan. Als je vragen hebt kan je ons altijd via de mail contacteren: info@linkmode.nl. Toch begrijpen we dat er situaties kunnen zijn waarin je je lidmaatschap wilt beëindigen. Hieronder vind je informatie over het annuleren van je lidmaatschap of losse aankoop.
Lidmaatschap
Proefperiode: Als je gebruikmaakt van een proefperiode, kun je het lidmaatschap kosteloos annuleren gedurende de proefperiode. Dit kan via je klantportaal of door een mail te sturen naar info@linkmode.nl.
Betaald lidmaatschap:
Na de proefperiode geldt een opzegtermijn van één maand (vier weken).
Het lidmaatschap wordt automatisch verlengd (per kwartaal of jaarlijks), tenzij je het tijdig opzegt.
Hoe annuleren? Je kunt je lidmaatschap opzeggen via je klantportaal of door een e-mail te sturen naar info@linkmode.nl.
Opzegging kwartaal abonnement:
Het abonnement blijft actief tot het einde van de betaalde periode.
Er is geen recht op restitutie.
Opzegging jaarabonnement binnen het eerste jaar (vaste looptijd):
Het abonnement blijft actief tot het einde van de betaalde periode.
Er is geen recht op restitutie.
Opzegging jaarabonnement na het eerste jaar: Na je opzegging nemen wij per e-mail contact met je op om de volgende opties te bespreken:
Optie 1: Het abonnement beëindigen na de opzegtermijn van één maand, met restitutie voor de resterende periode (indien van toepassing). De restitutie wordt naar rato berekend vanaf de laatste dag van de opzegtermijn. Na de opzegtermijn vervalt de toegang tot LINKMODE.
Optie 2: Het abonnement door laten lopen tot het einde van de betaalde periode, zonder restitutie. De toegang tot LINKMODE blijft actief tot het einde van de betaalde periode.
Indien je binnen 14 dagen na ontvangst van de mail geen keuze maakt, loopt het abonnement automatisch door tot het einde van de betaalde periode.
Bevestiging: Na ontvangst van je opzegging, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging met de einddatum van je abonnement en, indien van toepassing, informatie over eventuele restitutie.
Mislukte betalingen: Indien een betaling mislukt, ontvang je een herinnering. Als de betaling na herhaalde herinneringen uitblijft, wordt je profiel gedeactiveerd en na een bepaalde periode verwijderd.
Losse Aankopen (Webinars, Evenementen etc.)
Webinars en Evenementen met vaste datum:
Vanaf het moment van aankoop van een ticket voor een webinar of evenement met een vaste datum, is de wettelijke bedenktijd niet van toepassing. Onze annuleringsvoorwaarden zijn van kracht.
Annuleringstermijn: Je kunt je aankoop tot 14 dagen vóór de geplande datum van het webinar of evenement annuleren.
Restitutie: Bij annulering binnen deze termijn ontvang je 50% restitutie.
Annulering binnen 14 dagen vóór het evenement: Binnen 14 dagen vóór het evenement is annulering niet meer mogelijk en vindt er geen restitutie plaats.
Let op:
De volledige annuleringsvoorwaarden en details over de wettelijke bedenktijd vind je in onze algemene voorwaarden.
In geval van annulering door LINKMODE, verwijzen we je naar de betreffende bepalingen in de algemene voorwaarden.